30 mars 2011

Jag ska massera imorgon!

Jajjemen jag är tillbaka, har "provmasserat" mamma idag och foten tyckte det var ok. Så imorgon ska jag massera hela dagen, och på fredag och nästa vecka och så vidare. Så det går jätterbra att boka tid igen!
Och så ska jag träna på att bli den den bästa mammatränaren i Dalarna!'
 Och för att ladda batterierna lite extra så ska jag gå på Våga Drömma imorgon. Och sen när jag kommer hem har kärleken kommit hem från Norge.
Var till och med så tuff att jag jag körde på CT:n idag, ganska lugnt. Den gör ont på ovansidan och känns svag ännu och är fult blåfläckig. Men crosstrainern är väldigt skonsam, men löpningen får vänta och hopp och studs. Efter passet gjorde jag 100 kettlebellswing med 12 kg KB på 2 min och 40 sek....satans drygt. Har hängt på Olgas utmaning: Kettlebellutmaning.
Men nu ska jag se lite doktorsprogram, man skulle var läkare också för att lära sig ännu mer, finns ingen mer spännande än människokroppen. Men jag vill satsa på friskvård. Det är egenltigen helt sjukt vad pengar det satsas på sjukvård, om man ändå hade lagt det på förebyggande friskvård iallafall en liten del så hade inte sjukvården sett ut som den gör idag. Oj, ja det här vart en rejäl blandning. Ha en bra kväll! Nedan kommer nr 14.
14. Favoritmellis
Jag äter jätteofta kesella 1% med hallon eller blåbär. Eller keso med frukt och kanel. Mixad halvfrusen banan med raw kakao och mandelsmör efter träning. Proteinpulver är bra att ha till hands om man har bråttom eller är ute i farten. Ägg färdigkokta är bra att ha i kylen att ta till hands.  Även nötter fröer, berry boost. Försöker alltid ha nån form av protein i mellanmålet för att ha hålla mig mätt. Både kolhydrater och protetin efter träning(här är snabba kolhydrater helt ok). Ja där var lite vad jag brukar äta, ahr du nån favorit att tipsa med?

2 kommentarer:

  1. Hejsan Carola! Kul att du ger dig till känna :) hehe! :) Det känns som jag kommer lyckas om jag gör som jag tänkt :) Då känns det inte som någon hitler diet utan en livsstil jag kommer klara av :)

    Ja de dagar det är jag som lagar maten och så länge jag inte äter något som jag redan lagt upp recept på så kommer jag dela med mig :)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag ska också ge mig på olgas utmaning! Gjorde 100 idag, men sen är det vila HELA helgen, min kropp orkar inte just nu... kom ihåg att återhämtning är ett måste! Men på Måndag kör jag!
    Fortsätt med det du gör du är så bra!
    Kram

    PS. jättekul med mammabootcamp! DS.

    SvaraRadera